Математична подорож у світ комп’ютерних ігор

Створення гри – це складний, але надзвичайно цікавий процес! Від ідеї та концепції до захопливого геймплею та крутої графіки – за всім цим стоїть математика, яка допомагає розробникам втілювати найсміливіші ідеї у віртуальному світі.

🔹 Що було на заході?

📌 Історія і еволюція відеоігор – як змінювався геймдев від перших піксельних персонажів до реалістичних 3D-симуляцій.

📌 Математика в механіці ігор – рівняння руху, алгоритми штучного інтелекту та фізичні моделі.

📌 Математика в графіці ігор – полігони, текстури, шейдери та світлові ефекти.

📌 Вікторина – перевірили свої знання про відеоігри та програмування.

📌 Досвід розробки гри Stick&Shott – випускник спеціальності Данило Соловко поділився своїм шляхом у геймдеві та секретами створення гри.

💡 Геймдев – це не просто робота, а можливість творити, експериментувати та змінювати ігрову реальність!

Дякуємо всім учасникам заходу та чекаємо нових зустрічей! 🚀🎮

Захід провели викладачі комісії компютерних та приподничо-математичних дисциплін.

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування