
Математична подорож у світ комп’ютерних ігор
Створення гри – це складний, але надзвичайно цікавий процес! Від ідеї та концепції до захопливого геймплею та крутої графіки – за всім цим стоїть математика, яка допомагає розробникам втілювати найсміливіші ідеї у віртуальному світі.
Що було на заході?
Історія і еволюція відеоігор – як змінювався геймдев від перших піксельних персонажів до реалістичних 3D-симуляцій.
Математика в механіці ігор – рівняння руху, алгоритми штучного інтелекту та фізичні моделі.
Математика в графіці ігор – полігони, текстури, шейдери та світлові ефекти.
Вікторина – перевірили свої знання про відеоігри та програмування.
Досвід розробки гри Stick&Shott – випускник спеціальності Данило Соловко поділився своїм шляхом у геймдеві та секретами створення гри.
Геймдев – це не просто робота, а можливість творити, експериментувати та змінювати ігрову реальність!
Дякуємо всім учасникам заходу та чекаємо нових зустрічей!
Захід провели викладачі комісії компютерних та приподничо-математичних дисциплін.